تکنولوژی

ربات جدید تلگرام برای کسب درآمد!

تلگرام ربات جدیدی معرفی کرده به اسم استارز که ارزی میده برای مبادلات داخل تلگرام.

ربات استارز

تلگرام در بیانیه‌ای مطبوعاتی از پروژه‌ی Telegram Stars پرده‌برداری کرد. به‌لطف این ویژگی، ازاین‌پس بات‌ها و مینی‌اپ‌های داخلیِ تلگرام می‌توانند خدمات و کالاهای دیجیتالی را به کاربران بفروشند و کسب درآمد کنند. «ستاره»های تلگرام، ارز اختصاصی و داخلی این پیام‌رسان هستند که ازطریق آن‌ها خرید خدمات جدید ساده‌تر می‌شود. ستاره‌ها را می‌توان ازطریق خرید درون‌برنامه‌ای و با پرداخت دلار تهیه کرد. سیستم تلگرام استارز با جدیدترین سیاست‌های اپل و گوگل در زمینه‌ی فروش کالاهای دیجیتالی سازگار است.

اپل و گوگل حدود ۱۵ تا ۳۰ درصد کارمزد برای خرید درون‌برنامه‌ای دریافت می‌کنند؛ با این‌حال تلگرام طرح ویژه‌ای در نظر گرفته است تا کسانی که تبلیغات را با سیستم استارز می‌خرند، کمک‌هزینه دریافت کنند. بدین ترتیب اگر توسعه‌دهندگان از ستاره‌های تلگرام برای تبلیغ مینی‌اپ خود استفاده کنند، کارمزد کلی آن‌ها تقریبا صفر می‌شود. راه‌اندازی بخش تلگرام استارز اقدامی جسورانه از سوی پلتفرمی است که قبلا صرفا برای پیام‌رسانی کاربرد داشت.

کاربرد های استارز

  • باهاش میتونید از چنل ها تبلیغات بگیرید از اشتراک ربات ها استفاده کنید
  •  به احتمال خیلی زیاد حتی باهاش بتونید اکانتتون رو پریمیوم کنید.

قیمت استارز

هر استارز ۲ سنت هستش معادل ۱۲۰۰ تومن که میتونید تعداد زیادی در روز جمع اوری کنید.

لینک ورود به ربات استارز

@major

حتما باید با وی پی ان وارد شید.

ماموریت های استارز

 ربات استارز ۴ تا ماموریت جدید رو اورده که با کامل کردنشون حدودا 4000 استارز ( 1 میلیون و 800 هزار تومن ) به صورت رایگان میده بهتون.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا