اجتماعی

فوری: آیا مدارس کشور فردا ۱۱ مهر تعطیل هستند؟

خانواده‌های دانش‌آموزان در نامه‌ای خواستار تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه، ۱۱ مهر ۱۴۰۳ شدند و درخواست کردند که با توجه به اعلام عزای عمومی، وزارت آموزش و پرورش تصمیمات لازم را اتخاذ کند. برای جزئیات بیشتر در مورد تعطیلی احتمالی مدارس در روز چهارشنبه، با ما همراه باشید.

فردا چهارشنبه ۱۱ مهر، از ساعت ۱۴، تجمع و راهپیمایی مردم انقلابی در سراسر کشور در اعتراض به ترور ناجوانمردانه «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌الله لبنان، برگزار خواهد شد. اما آیا این روز به عنوان تعطیل رسمی اعلام شده است؟ جزئیات این موضوع در ادامه گزارش بررسی می‌شود.

از چند روز گذشته، تجمعات و راهپیمایی‌های اعتراضی در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت «سید حسن نصرالله» آغاز شده و در ایران اسلامی نیز پنج روز عزای عمومی اعلام گردیده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اعلام کرده است که روز چهارشنبه از ساعت ۱۴ در میدان امام حسین (ع)، مراسم باشکوهی با حضور مردم تهران برای بزرگداشت «سید حسن نصرالله» و «سرلشکر شهید نیل فروشان» برگزار خواهد شد. او از مردم دعوت کرده تا با حضور گسترده خود، ضمن اعلام بیزاری از رژیم صهیونیستی، یاد این شهدای مقاومت را گرامی بدارند.

در همین حال، خانواده‌های دانش‌آموزان نیز با ارسال نامه‌ای به وزارت آموزش و پرورش، ضمن تسلیت به مقام معظم رهبری و جامعه رزمندگان جبهه مقاومت، اعلام کردند که بسیاری از دانش‌آموزان و خانواده‌ها با قلبی اندوهگین آماده شرکت در مراسم عزاداری در سراسر کشور هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا