خودرو

پاترول 2025؛ قاتل لندکروز GR 300 معرفی شد

نیسان پاترول Pro-4X آفرود ۲۰۲۵ با موتور قدرتمند 3.5 لیتری در امارت متحده عربی با نام پاترول و در ایالات متحده با نام آرمادا معرفی شد

به گزارش علی مگ به نقل از قیمت 360 سخه‌ای از نیسان پاترول Y۶۳ با تمرکز بر آفرود در ایالات متحده، با لاستیک‌های تمام‌زمینی یا All-Terrain (AT) و بهبودهای داخلی رونمایی شد.

نیسان پاترول Pro-۴X آفرود ۲۰۲۵ در ایالات متحده، جایی که با نام “آرمادا” فروخته می‌شود، به‌طور رسمی معرفی شد. این نسخه‌ی جدید با طراحی بیرونی مقاوم‌تر و امکانات ویژه‌ی آفرود در امارات متحده‌عربی با نام پاترول و در ایالات متحده، با نام آرمادا به‌طور همزمان رونمایی شد.

این مدل که در ابتدا تنها در ایالات متحده عرضه‌می‌شود و هنوز خبری از عرضه‌ی آن در بازارهای دیگر مانند خاورمیانه، یا استرالیا نیست، دارای ویژگی‌هایی نظیر لاستیک‌های تمام‌زمینی، زاویه‌ی ورود بهتر و صفحات محافظ زیر بدنه برای حفاظت در شرایط آفرود است.

از دیگر ویژگی‌های بارز این مدل می‌توان‌به نشان‌های قرمز نیسان، چرخ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی مشکی و طراحی داخلی با تزئینات قرمز اشاره‌کرد که از مدل‌های استاندارد متمایز می‌شود.

مدل 2025 نیسان پاترول رقیب سرسخت و قاتل لندکروزر رونمایی شد

سیستم تعلیق بادی نیسان پاترول Pro-۴X آفرود ۲۰۲۵

یک سیستم تعلیق بادی نیز به‌طور استاندارد در مدل Pro-۴X نصب خواهد شد که در سایر نسخه‌های پاترول نیز در دسترس قرار می‌گیرد. این سیستم ارتفاع خودرو را در زمان بالا رفتن از سنگ‌ها تا ۷۰ میلی‌متر افزایش می‌دهد و برای راحت‌تر شدن ورود و خروج و بهبود مصرف سوخت در بزرگراه‌ها، خودرو را تا ۱۴۰ میلی‌متر پایین می‌آورد.

این مدل می‌تواند رقیب قدرتمندی برای تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ GR اسپرت باشد، که همانند نیسان Pro-۴X با تمرکز بر توانایی‌های آفرود طراحی شده‌است. این مدل تنها نسخه‌ای در مجموعه‌ی لندکروزر است که از سیستم تعلیق دینامیک الکترونیکی و قفل دیفرانسیل جلو و عقب بهره‌می‌برد.

نسخه‌های آمریکایی نیسان پاترول Y۶۳ همچنان با همان موتور V۶ دو توربوی ۳.۵ لیتری و توان ۳۳۵ کیلووات و ۷۰۰ نیوتن‌متر عرضه می‌شوند، در حالی‌که مدل‌های خاورمیانه‌ای کمی ضعیف‌تر با توان ۳۱۷ کیلووات و ۷۰۰ نیوتن‌متر هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا