خودرو

رونمایی از کروک 70 هزار دلاری در سامانه یکپارچه/ جایگزین لامبورگینی و فراری در ایران

MG سایبستر ذاتا به پول خودمان نهایتا چهار میلیارد ارزش دارد اما تجربه نشان داده قیمت تمام‌شده خودروهای وارداتی گاهی تا دو برابر مبادی ورودی بالا می‌رود

علی مگ- MG سایبستر متفاوت‌ترین خودرو وارداتی در برهه جدید محسوب می‌شود.

به گزارش علی مگ؛ MG سایبستر به خاطر سبک طراحی در دسته مدل‌های کروک قرار می‌گیرد و از همین حالا به آن جایگزین مدل‌های گرانقیمت لامبورگینی و فراری در ایران لقب دادند.

MG سایبستر که با قیمتی نزدیک ۵۵ هزار پوند یعنی چیزی معادل ۷۰ هزار دلار آمریکا در بریتانیا معامله می‌شود، به پول خودمان حدود چهار تا چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون قیمت دارد.

MG سایبستر البته به خاطر چیزهای دیگری که در تعیین قیمت خودرو وارداتی موثر است، قطعا با ارقام بیشتری به سامانه یکپارچه اضافه می‌شود و به خاطر برقی بودن، سقف دلاری واردات خودرو را کنار می‌زند.

سایبستر 2

 MG سایبستر که توسط فرداموتورز به ایران می‌آید، در دو نسخه معرفی شده است. نسخه اول، نسخه تک‌موتوره با دیفرانسیل عقب است و نسخه دوم، نسخه دوموتوره با دو دیفرانسیل خواهد بود. نمونه‌ای که در ایران روبرو می‌شویم، ازنوع نسخه تک‌موتوره با دیفرانسیل عقب است.

MG سایبستر وارداتی 310 اسب بخار و گشتاور 475 نیوتن‌متر دارد و از باتری 64 کیلووات ساعتی تغذیه می‌شود. در این نسخه با هر بار شارژ کامل باتری می‌توان روی مسافت تقریبا 500 کیلومتری حساب کرد. از طرفی شتاب MG سایبستر وارداتی عددی نزدیک پنج ثانیه است و همه این حرف‌ها می‌تواند چیزی ورای تصور عموم از دست‌پخت چینی‌ها در بازار خودرو باشد.

سایبرستر با سقف پارچه‌ای روانه بازار شده و مثل خیلی ‌از خودروهای کروک، درها به سمت بالا باز می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا